{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر جا هصی خوش باشیع باهش

هر جا هصی خوش باشیع باهش
دیدگاه ها (۱)

آدمی تَنهآست، بآدَردی که دآرَد...

مآ نَسل روشنی کهـ تآ عُمقِ آسمان سوخت

باب اصفنجی : من خیلی خولمــپاتریک : نع من تو رو خول کردمــ

_ خِیْلی سَختِعٕ بَرا رِسیدَن بِ سِتآره اَت تٰآ آسِمون بِری ...

سلامممممکسی بیدار هست باهش صحبت کنمحوصلم سر رفته

حق نه خودم باهش رل میزنم نه میزارم با کسی بره تو رابطه 🤣🤣🤣

:برادر جیسو یک بازیگره و در طول این مدت مرتکب جرم و جنایت ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط