{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش آرامش هم باشیم

کاش آرامش هم باشیم
نه دغدغه ی فکریِ هم...



🌼🌿🌼🌿
دیدگاه ها (۰)

[ کنج دنج ...🌿💙]☕🍒

‹نیازمندیها›🍒🍉🍒🍉

یادت نره کمی زندگی کنی میان این همه هیاهو ...🍃🏵🍃🏵

کاش فقط یک بار فقط یک بار برگردم به زمانی که دغدغه ای نداشتم...

کاش دغدغه الانمون هم اسم ایشون بودلایک و فالو یادت نره کیوتم...

هعی روزگار کاش که ماهم داشته باشیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط