{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادت نره

یادت نره
کمی زندگی کنی
میان این همه هیاهو ...

🍃🏵🍃🏵
دیدگاه ها (۰)

‹نیازمندیها›🍒🍉🍒🍉

کاش آرامش هم باشیم نه دغدغه ی فکریِ هم...🌼🌿🌼🌿

پرسید:بندگی یعنی چی؟!گفت:یعنی همه جا خدایا چشم!🙂💚🤲

یادت نرود کمی زندگی کنی میان این همه هیاهو…🕊

حتما بزار

ولی من با این سریال زندگی کردم.......>>>لایک و فالو یادت نره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط