{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکعن که ...زشتم ی حسن ک شما نداری 😚😌😌😌😎

واکعن که ...زشتم ی حسن ک شما نداری 😚😌😌😌😎
دیدگاه ها (۵)

بعله مسدزهر منزور بنده هستن ...😂

خیلیم خوبه من ک راضیم😁😅

فغت😂فغت😂برای 😂خَندَ😁🤎😃

خو گذاشتی برا کی ای بابا😁😁😄فغت😂فغت😂برای 😂خَندَ😁🤎😃

میدونم زشتم ولی تو نظرتو بگو خوشگلم یا زشتم

زشتم؟هیچی به ذهن جفتمون نمیرسه

روزی ک تو دیگه برام وجود نداری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط