{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیم خوبه من ک راضیم😁😅

خیلیم خوبه من ک راضیم😁😅
دیدگاه ها (۱)

فغت😂فغت😂برای 😂خَندَ😁🤎😃

ولا شوخی درخواست ندع نه گلم عه نکن نکن عه😂😂😃

بعله مسدزهر منزور بنده هستن ...😂

واکعن که ...زشتم ی حسن ک شما نداری 😚😌😌😌😎

خب خوبه🙂من که راضیم🫠

زندگی با دازای خیلیم خوبه😂😭

قدت چنده من خودم ۱۶۷ تا کجاش میشی واسه من که خیلی خوبه راضیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط