{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هنوزم منتظرم نوریتوشی بیاد خواستگاریم آجیا. ☹️

من هنوزم منتظرم نوریتوشی بیاد خواستگاریم آجیا. ☹️
دیدگاه ها (۸)

کاش هم گروهی نوریتوشی بودم. بچم...هیچکدوم از هم گروهی هاش قد...

ام خب چیزوارد شیش تیر شدیم تولدم به پایان رسید هوراشدم ۱۲ سا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط