عالیترین سکانس#پایتخت اونجا بود که:
عالیترین سکانس#پایتخت اونجا بود که:
نقی ناراحت بود از این که بچههاش توی تقلب موفق نبودن و میگفت براشون نگرانم , اینا که نتونستن یه تقلب کنن چطور میخوان توی این جامعه زندگی کنن؟😂 😂 😂
نقی ناراحت بود از این که بچههاش توی تقلب موفق نبودن و میگفت براشون نگرانم , اینا که نتونستن یه تقلب کنن چطور میخوان توی این جامعه زندگی کنن؟😂 😂 😂
- ۳.۰k
- ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط