{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرق داره وقتی کار دست مردم باشه

فرق داره وقتی کار دست مردم باشه
یا
دست تروریست‌های اغتشاشو..


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه ها (۴)

واکنش ایرانی هامون به ۴۸ ساعت ترامپ

با‌خون‌نوشتیم،یامرگ‌یا‌خامنه‌ای🇮🇷👊🏿🕶

🚨🚨مارکا:ژابی هنوز آردا رو خیلی قبول داره، ارتباطشون قطع نشده...

شاید کمی گرون تموم بشه💯اما شناخت آدمها ارزشمندترین تجربه دنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط