{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با‌خون‌نوشتیم،

با‌خون‌نوشتیم،
یامرگ‌یا‌خامنه‌ای🇮🇷👊🏿🕶
دیدگاه ها (۱)

فرق داره وقتی کار دست مردم باشه یا دست تروریست‌های اغتشاشو.....

با خون اون نوشتیم🙃

یامرگ یاوطن🇮🇷#تا_پای_جان_برای_ایران 🇮🇷

انتقام خون رهبرشهیدمان نیازمند اراده ملت ایران است...لبیک یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط