تصمیمم را گرفته ام ....
تصمیمم را گرفته ام ....
از امشب.... تمام احساسی که به " تو " دارم را بیان می کنم...
می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم !
به درک که مغرور میشوی، یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !
مهم این است :
شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !
از امشب.... تمام احساسی که به " تو " دارم را بیان می کنم...
می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم !
به درک که مغرور میشوی، یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !
مهم این است :
شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !
- ۹۶۲
- ۱۴ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط