{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه واقعا نمی کشم...

دیگه واقعا نمی کشم...
دیدگاه ها (۱)

قرار نبود... :(

مهم نیس چقدر دوست دارم! منم برا خودم شخصیت دارم.. ღ

نخواهم پرید... :)

هیچ چیز برای همیشه باقی نمی مونه! 🥺

دیگه به انیمه هم اعتمادی نیست

من دیگه نمی کشم کپشن با خودتون🫠لایک کامنت و بازنشر فراموش نک...

آرت برای چالش هیرومی. میدونم گند زدم... و اینکه پس زمینه بهت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط