{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نخواهم پرید... :)

نخواهم پرید... :)
دیدگاه ها (۰)

دیگه واقعا نمی کشم...

قرار نبود... :(

هیچ چیز برای همیشه باقی نمی مونه! 🥺

و نخواهم بود

نیستم و نخواهم بود گند زدید به هرچی که یه زمانی واقعا قشنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط