از بچگی باور داشتم چیزی که ماله منه باید فقط ماله من باشه
از بچگی باور داشتم چیزی که ماله منه باید فقط ماله من باشه ، مثلا پفک میخریدم حتی یه دونشم یکی میخورد کلشو یه دستی تقدیمش میکردم ؛ باور داشتم یا همش یا هیچیش
واسه فرد مهم زندگیمم همینطوره ..
یا باید ماله من باشه یا حتی یه ذرهشم ماله بقیه شد کلشو بهش میدم:)
واسه فرد مهم زندگیمم همینطوره ..
یا باید ماله من باشه یا حتی یه ذرهشم ماله بقیه شد کلشو بهش میدم:)
- ۱۴.۶k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط