{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بچگی باور داشتم چیزی که ماله منه باید فقط ماله من باشه

از بچگی باور داشتم چیزی که ماله منه باید فقط ماله من باشه ، مثلا پفک میخریدم حتی یه دونشم یکی می‌خورد کلشو یه دستی تقدیمش میکردم ؛ باور داشتم یا همش یا هیچیش
واسه فرد مهم زندگیمم همینطوره ..
یا باید ماله من باشه یا حتی یه ذره‌شم ماله بقیه شد کلشو بهش میدم:)
دیدگاه ها (۹)

‏متاسفانه همه فكر ميكنن اگه خبري ازمون نيست حتما دورمون شلوغ...

بسی تاثیر گذار🗿

از یه جایی به بعد فقط سکوت میکنیو میزاری هرچی که میخواد بشه،...

وقتی مودت عوض میشه🐈=

....me:

سناریو هایکیو / تسوکیشیما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط