{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تایپ من یکیهههههههههههههههههههههه

با تایپ من یکیهههههههههههههههههههههه
دیدگاه ها (۵)

تا فی خالدون منو می دونه

من همیشه قرار بود در بزنم که میزنم طرف لال موندی میگرف زرم ب...

هههعععععی

اگه میخوای بخری از مانکن درارم

تایپ کردن با سیستم با میکروفن#تایپ#ورد#سیستم

تایپ خاصی داری ؟! نه بابا همچنان تایپ من😇

بیاین اینم تایپ همشون❣️شما هم تایپ کی بودید؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط