{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه قرار بود در بزنم که میزنم طرف لال موندی میگرف زر

من همیشه قرار بود در بزنم که میزنم طرف لال موندی میگرف زرم باید خودم بزنم
دیدگاه ها (۴)

مامان من که.. سر کاره:/

من گریه نمیکنماااا

تا فی خالدون منو می دونه

با تایپ من یکیهههههههههههههههههههههه

من خودم وقتی میدم قشنگ فریاد میزنم طرف حال ...🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط