از يه جا به بعد دارم یاد میگیرم كه آدمای متفاوت رو خیلی ب
از يه جا به بعد دارم یاد میگیرم كه آدمای متفاوت رو خیلی بیشتر دوست داشته باشم ،ادمایی كه بر خلاف عُرف جامعه (بدون شکستن قوانین انسانی)کاری كه دوست دارن رو میکنن و براي خودشون بودن میجنگن... از يه جایی به بعد فهمیدم چقدر يه سری افرادی كه پشت سرشون حرف زیاده آدمای خوبین فقط اسمشون بد دررفته.. چقدر خودشون بودن قشنگه، چقد تلاششون و جنگیدنشون و پایبند بودن به خواسته و عقاید و هست و نیستشون قابل ستایشه...
...
تراژدیترین حادثهای که میتواند برای انسان رخ بدهد، کشف کردنِ متفاوت نبودنش است.
...
22.09
...
تراژدیترین حادثهای که میتواند برای انسان رخ بدهد، کشف کردنِ متفاوت نبودنش است.
...
22.09
- ۴.۸k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط