خیلی اوقات فقط دنبال نشانه ای می گردیم در حرف هایش.
خیلی اوقات فقط دنبال نشانه ای می گردیم در حرف هایش.
دنبال نام خودمان می گردیم یا چیزی که در نهایت به ما ختم شود.
امید واهی.
بگو که مخاطب همه ی پیام هایت من بودم.
بگو که پشیمانی.
اعتراف کن لعنتی.
بگو که دوستم داشتی.
بگو که دلت برایم تنگ شده.
بگو که مقصود همه ی حرف هایت منم و له له می زنی که بیایم دوباره با تو فقط حرف بزنم.
بگو که فهمیدی چه را از دست دادی.
بگو که اشتباه کردی که گذاشتی برم.
بگو غلط کردی.
بگو.
22.09
2:34
دنبال نام خودمان می گردیم یا چیزی که در نهایت به ما ختم شود.
امید واهی.
بگو که مخاطب همه ی پیام هایت من بودم.
بگو که پشیمانی.
اعتراف کن لعنتی.
بگو که دوستم داشتی.
بگو که دلت برایم تنگ شده.
بگو که مقصود همه ی حرف هایت منم و له له می زنی که بیایم دوباره با تو فقط حرف بزنم.
بگو که فهمیدی چه را از دست دادی.
بگو که اشتباه کردی که گذاشتی برم.
بگو غلط کردی.
بگو.
22.09
2:34
- ۴.۹k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط