یکی توضیح بده اینجا چخبره😐چرا اکسو که رای اش از سوپر جونی
یکی توضیح بده اینجا چخبره😐چرا اکسو که رای اش از سوپر جونیور و تیلور سوییف بیشتره رتبش پایین تره...اونوقت بگید بیلبورد تقلب نمیکنه...😐سوجووبا اون رای اش اوله:/
- ۴.۶k
- ۰۹ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط