{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استقلال اگه تیم بود

استقلال اگه تیم بود
.
.
.
اسمش پرسپولیس بود !!!😏💝
دیدگاه ها (۱)

راس میگه😂😂👍

دلم تنگ شده واسه اون روزا😂😂😐

*من اون لبخندهِ قشنگتُخنده های از ته دلتُ دندونایء خرگوشیتُ ...

همگی بگین💜

استقلال سرور پرسپولیس است

مسابقه د بنیامین و افشار تیک با گویندگی اشکان شادکامی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط