{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*من اون لبخندهِ قشنگتُ

*من اون لبخندهِ قشنگتُ
خنده های از ته دلتُ
دندونایء خرگوشیتُ
موهایء فرفریتُ
چشمایء سیاهتُ
صورت مثلِ ماهتُ
با دنیا عوض نمیکنم♥️(:*
دیدگاه ها (۱)

استقلال اگه تیم بود...اسمش پرسپولیس بود !!!😏💝

راس میگه😂😂👍

همگی بگین💜

😔

#قمار_سرنوشت پارت¹⁷ویو لونا بلند شدم لباسام رو عوض کردم و مو...

عاشقت نیستم 🥀پارت 30توی راه برگشت رفتم پیش میدوریا تا برسونم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط