{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صبحتون بخیر

صبحتون بخیر
دیدگاه ها (۲۱)

چکار میکنین شمااااا. ...گند زدین ب ویس مدیرا کیان. ....بلد ن...

همه این پستا بزارن چ غلطی میکنین با شماما گند زدین ب ویس فق...

اینا تقدیم ب آبجی سدنا خودم میکنم یادگاری

اینا تقدیم ب آبجی رها خودم میکنم یادگاری

صبحتون بخیر

سلام صبحتون بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط