{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چکار میکنین شمااااا. ...

چکار میکنین شمااااا. ...
گند زدین ب ویس مدیرا کیان. ....
بلد نیستین بگین تا ما یکاری کنیم....
این چ وضعیه هر روز ی دانس درآوردین سر ملت
یبار رخدادا. منفجره...
یبار کامنت نمیخوره...
یبار کامنت نشون نمیده....
یبار ویس اصلا بالا نمیاد...
یبار اصلا لایک نمیخوره...
و....
چکشی یا هرکسه دیگه ک مدیری کجایی....
بیا جوابگو باش .....
دیدگاه ها (۴)

همه این پستا بزارن چ غلطی میکنین با شماما گند زدین ب ویس فق...

آخه خداوکیلی این چ وضشه راه انداختین ویسگونا یبار برا همیشه ...

صبحتون بخیر

اینا تقدیم ب آبجی سدنا خودم میکنم یادگاری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط