چکار میکنین شمااااا. ...
چکار میکنین شمااااا. ...
گند زدین ب ویس مدیرا کیان. ....
بلد نیستین بگین تا ما یکاری کنیم....
این چ وضعیه هر روز ی دانس درآوردین سر ملت
یبار رخدادا. منفجره...
یبار کامنت نمیخوره...
یبار کامنت نشون نمیده....
یبار ویس اصلا بالا نمیاد...
یبار اصلا لایک نمیخوره...
و....
چکشی یا هرکسه دیگه ک مدیری کجایی....
بیا جوابگو باش .....
گند زدین ب ویس مدیرا کیان. ....
بلد نیستین بگین تا ما یکاری کنیم....
این چ وضعیه هر روز ی دانس درآوردین سر ملت
یبار رخدادا. منفجره...
یبار کامنت نمیخوره...
یبار کامنت نشون نمیده....
یبار ویس اصلا بالا نمیاد...
یبار اصلا لایک نمیخوره...
و....
چکشی یا هرکسه دیگه ک مدیری کجایی....
بیا جوابگو باش .....
- ۲.۴k
- ۰۶ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط