{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به اندازه‌ی تو کسی نیست.. که بتونه غممو کم کنه

به اندازه‌ی تو کسی نیست.. که بتونه غممو کم کنه
 بدونه یه وقتایی لازمه.. که تنهام بذاره و ترکم کنه

کسی نیست مثل تو با صداش.. بخوابم و رو ابرا بیدار شم
 همیشه بلد باشه چیزی بگه که.. تو اوج دلتنگی خوشحال شم

#Behrooz66
دیدگاه ها (۱۶)

دلم کار دست استخودم بافتمش...تارش را از سکوتپودش را از تنهای...

#Behrooz66

#Behrooz66

‏:⚽️scenario Blulock

یه وقتایی آدم می‌مونهبین یه عالمه حرفی که نگفته… یه عالمه اش...

کارکترها به عنوان برادر بزرگتر.(پارت ۲)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط