اینجا صداے پـا زیاد مے شنوم… امّا هیچ کدام “تو” نیستے…!
اینجا صداے پـا زیاد مے شنوم… امّا هیچ کدام “تو” نیستے…!
“دلـــــــم” … خوش کردهـ خودش را بـه این فکر ، که شاید “پا برهنه” بیایے …!!
تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ
کِه هیچکَس نمیتونِه داشته باشِه
****
“دلـــــــم” … خوش کردهـ خودش را بـه این فکر ، که شاید “پا برهنه” بیایے …!!
تو یِجایی تو قَـ♥️ـلبَم داریـ
کِه هیچکَس نمیتونِه داشته باشِه
****
- ۲.۴k
- ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط