{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم عکسو دوباره گذاشتم

میدونم عکسو دوباره گذاشتم

بعضی هاتون گفتین چرا تولد اعضا رو تبریک نمیگیری ببینید من تو خونمون خودم براشون تولد میگیرم به همین خاطر یادم میره پست بزارم و براشون حتی کادو هم میگیرم حالا هی بیبید ت خصوصی بگین تو دروغ میگی ت فلانی اصن ی چیز ایی به ادم میگیداااا
دیدگاه ها (۰)

میگم عکس هایه بیشتری از خودم بزارم یا نهههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...

حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

سنم زیاد ولی خودم کوچیک کوچولو هیعع

چالشش

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط