{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ع بیکاری کارمون به اینجاها کشیده😂💔

ع بیکاری کارمون به اینجاها کشیده😂💔
دیدگاه ها (۱۸)

دنیا جای قشنگتری میشد اگه؟؟؟؟اگه..صلح و آرامش همه جا وجود دا...

خیلی آسونن هییی😂💦❄️

😁

کجا؟؟🙂🗿

جولی....خاک خورده اینجاها

☆اینجاها زندگی نکردم؛اما میدونم اگه برم هیچ وقت گم نمیشم🛐😭💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط