{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از شهری که داخلشین چه خبر ؟

از شهری که داخلشین چه خبر ؟
دیدگاه ها (۱)

من نبودم خوش گذشت ؟

لوگان نبودی 😅

نفسممممممممم🥲

😔🤍

💓☁️ *خبر داری که شهری روی لبخندِ تو شاعر شد!چرا اینگونه کافر...

یه سوال:شاهین شهری داریم اینجا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط