{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این لنگیایی که میگن چهارساله مارو نبردید چون سنشون به تار

این لنگیایی که میگن چهارساله مارو نبردید چون سنشون به تاریخ دربی قد نمیده یه نگاه به تاریخچه دربی بندازن ببینن رکورد نبردن دست خودشونه
دیدگاه ها (۱)

برگزاری تولد جابرانصاری بعد تمرین امروز

کنفرانس مطبوعاتی قبل مراسم گالای فیفا

ما تاجیا بهش میگیم خاطره چیزی که برای شما لنگیا آرزو

High potential

گرفتین مارو؟یارو هر چند روز یبار میاد میزنه تمام اهدافشوخودش...

𝑨 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒔𝑷𝒂𝒓𝒕:𝟏𝟎هه جو: وقت خوبی نیست؟سهگیون:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط