{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معذرت نگا از من تو طعمه لبخندو از من گرفتی

معذرت نگا از من تو طعمه لبخندو از من گرفتی
دیدگاه ها (۱)

خودت اینجا پیشه مناما‌دلت جاییی‌دیگه ی روزی خوبیروزی سرد طرف...

هع یادش بخیری دوستی داشتیمهنوزم دوسش‌داریمااااهنوزم میریم کا...

مبارکه خیلیا:)

یکی دوووود

میخوام گوشی بدم به.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط