بچه ها یه ایده😍💔
بچه ها یه ایده😍💔
عاقا اصلا کی به کیههه بیاید این هشتکو بزارید بیوهاتون فقط بچه هایی که بازمانده دراما ها هستن
#فاقد_صلامطروان_در_ویسکوندراما
من وقتی میبینم هنوز بچه هایی هستن که از قژ "ڤ" و "گوزبای" استفاده میکنن🥲😭😭😭💖
عاقا اصلا کی به کیههه بیاید این هشتکو بزارید بیوهاتون فقط بچه هایی که بازمانده دراما ها هستن
#فاقد_صلامطروان_در_ویسکوندراما
من وقتی میبینم هنوز بچه هایی هستن که از قژ "ڤ" و "گوزبای" استفاده میکنن🥲😭😭😭💖
- ۹۱۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)