{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان عزیزم، تو تابستانی که گذشت

دوستان عزیزم، تو تابستانی که گذشت
اگه دلتون رو شکوندم
اگه حرفی زدم
اگه برخورد بدی کردم
اگه اذیتتون کردم




















بسیار کار خوبی کردم
می‌خواستم بگم تو فصل جدید هم برنامه همینه
دیدگاه ها (۶)

هیچوقت

خب سلام بر دوستان گرامی مرسی از اینکه این سه چهار سال دنبال ...

name:عشق و جداییpart:41ویو کوکبعد از این که این حرفارو به بو...

اوسی شیطان کش/ آرت/ نقاشی دیجیتال/ انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط