همیشه هم درفشار
همیشه هم درفشار
زندگےنبایداندوهگین شد!
زیباست اگرفکرکنی
خداست که در
آغوشش میفشاردت
پس شادباش
نگرانےبیمعناست
تودرآغوش خدایی
شبتون بخیر
زندگےنبایداندوهگین شد!
زیباست اگرفکرکنی
خداست که در
آغوشش میفشاردت
پس شادباش
نگرانےبیمعناست
تودرآغوش خدایی
شبتون بخیر
- ۵۶۶
- ۲۸ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط