دستمو ول نڪن ڪہ زمین میخورم
دستمو ول نڪن ڪہ زمین میخورم
تو برے از همہ آدما میبرم
تو خودت خوب میدونے ڪہ آرامشے
باید با من بمونے با هر خواهشے
A♥M
تو برے از همہ آدما میبرم
تو خودت خوب میدونے ڪہ آرامشے
باید با من بمونے با هر خواهشے
A♥M
- ۱.۳k
- ۲۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط