{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا ممنون عشقا،خعلی خوشال شدم،ممنون ع اوناعی ک باعص خوش

واقعا ممنون عشقا،خعلی خوشال شدم،ممنون ع اوناعی ک باعص خوشالیم شدن عشقین ب مــــــولا😍 😍 😊 😊 😊
دیدگاه ها (۲۷)

اینم ع کیک تولدم🎂 😍 ،بابام میخاسه اسمم بنویسه ولی وختـ نکرده...

ب باباتون ســـلام و بـــوسـ بدین بینم

هی پسر یسال پیر تر شدم😞 ، هه ممنونم ع اوناعی ڪ یادشونم نی تو...

چ باباے فداڪارے😂 😂

خدای من!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط