{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قــلـب♥️🖇

قــلـب♥️🖇
قلب، مهمانخانه نیست که آدم ها بیایند
دو سه ساعت یا دو سه روز در آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه ى گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود
و در پاییز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟
راستش نمیدانم چیست
اما این را میدانم که فقط جاى آدم هاى خیلى خوب است.🙂🍃

👤 #نادر_ابراهیمی
دیدگاه ها (۱)

من اون حسیم که هیچوقت احساس نشد.

عهد بستی آنچه بین ماست ابدیست.یادم رفت که بپرسمآیا عشق را می...

🧠 #روانشناسی📎زُل زدن مایه ی آزار است زُل نزنیم؛ به زن چاق تو...

مگه نه ...؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط