{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب نظرم همدردی بدون همیاری مسخره ترین خصوصیت ایرانی هاست

ب نظرم همدردی بدون همیاری مسخره ترین خصوصیت ایرانی هاست
دیدگاه ها (۴)

بدیهای همو ببخشیم...بدجوری داره تموم میشه

کلاس ینی اصالتپ ن: من کورد نیستم

وقتی طرف یه آپارتمان کوچیک تو شلقوز آباد تهران داره و میخواد...

اصولگرای عزیز، شماهم تحفه ای نیستین...حرف من با شما کاربرای ...

دعوا سر اتحاد ایرانی هاست ..

به نظرم هنوزم قشنگ ترین چیزها توی ساده ترین ها خلاصه میشه 👌🌸

تلخ ترین پیک ها...یاد آور شیرین ترین خاطره هاست...🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط