{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدیهای همو ببخشیم...بدجوری داره تموم میشه

بدیهای همو ببخشیم...بدجوری داره تموم میشه
دیدگاه ها (۱۴)

کلاس ینی اصالتپ ن: من کورد نیستم

ب نظرم همدردی بدون همیاری مسخره ترین خصوصیت ایرانی هاست

وقتی طرف یه آپارتمان کوچیک تو شلقوز آباد تهران داره و میخواد...

درسته خرداد داره تموم میشه ولی مهر خردادیا تموم نمیشه 😃😄

ادیتام داره تموم میشه اینم یه استراحت بینشون

يه مدت نیستم چون اینترنتم داره تموم میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط