دیروز حوصلم سر رفته بود،زنگ زدم
دیروز حوصلم سر رفته بود،زنگ زدم
۱۱۸ گفتم شماره ادیسون لطفا....
اونم یه شماره بهم داد!!
منم به اون شماره زنگ زدم
اونم جواب داد و گفت:
تیمارستان فارابی بفرمایید.....
اصن ملت گرگ شدن
نمیشه سرکارشون گذاشت..
...........................................................
بچه که بودیم بازی گوشی میکردیم..
الان که بزرگ شدیم فرقی نکرده
فقط برعکس شده!!
گوشی بازی میکنیم....
۱۱۸ گفتم شماره ادیسون لطفا....
اونم یه شماره بهم داد!!
منم به اون شماره زنگ زدم
اونم جواب داد و گفت:
تیمارستان فارابی بفرمایید.....
اصن ملت گرگ شدن
نمیشه سرکارشون گذاشت..
...........................................................
بچه که بودیم بازی گوشی میکردیم..
الان که بزرگ شدیم فرقی نکرده
فقط برعکس شده!!
گوشی بازی میکنیم....
- ۲.۱k
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط