{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نیستی یه حس معمولی

تو نیستی یه حس معمولی

آره همیشه همه کس من بودی

تو واسه من قشنگ ترین حسیو

باهم ما به جاهای قشنگ تر میرسیم

پیش تو چه سخته انکار یه حسی عجیبی مثل وقت افطار

شدی صاحب قلب و روحمو قشنگه واسم حرفت انگار

#تتلو
دیدگاه ها (۱۲)

^-^

^-^

^-^

^-^

بچه هاا همینطوری بیاین از خاطرات عجیبی که از خواباتون دارین ...

عاشقم باش Part 39

گذاشت و با یه حالت جدی و در عین حال بامزه گفت: “پس، باید موا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط