{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بمیری که نری تو این :|

ای بمیری که نری تو این :|
دیدگاه ها (۱۰)

ما رفتیم ولی برام دعا کنید امشب مرسی بجه ها

خودم گرفتم ایستگاه اتوبوس

زیباست لایک کن :)

ای کاش میشد بمونی و هیچوقت نری...

یه آهنگه هست عاشقشخ میگه نری بپره از سرت فکره خونه نری عطر ...

3Tofangdar

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط