{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم گرفتم ایستگاه اتوبوس

خودم گرفتم ایستگاه اتوبوس
دیدگاه ها (۱۰)

حرم امام رضا خودم گرفتم

دوستان گل ببخشید یه چند روزی بود نبودم ولی امشب میام به همتو...

ما رفتیم ولی برام دعا کنید امشب مرسی بجه ها

ای بمیری که نری تو این :|

هر طرف بوسان رو که نگاه کنین، بی‌تی‌‌اس رو میبینین اتوبوس جو...

خودم اینو گرفتم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط