{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


هرکه در آتش نرفت،
بیخبر از سوز ماست...
دیدگاه ها (۱)

‌به نقد اندر بهشت استآن که یاری مهربان دارد

‌خوش آن زمانکه سرم در پناه بال تو بود...

‌سپارم به تو جانکه جان را تو جانی

‌بند رختی وسط طوفانم...

ای بیخبر از حال بیمارم....رفتی خودرا بکه بسپارم ....روحش شاد...

میتسوری و هاشیروی اتش

* اتش سوزی در لارک *

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط