{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجییی یه خواهش

حاجییی یه خواهش
گسی هست زبانش خوب باشه؟
فردا امتحان زبان دارم ناموسا تروخدااا یکی کمک کنه من زبانم ریدس
کانون میرم المنتری ۳ ام
کسی میتونه کمک کنه؟😭
دیدگاه ها (۱۹)

تروخدا یکی زبان مو کمکم کنه حداقلش زیر ۷۰ نشم😭دستم به دامن ت...

از استرس زبان شیش قلو حاملممممم احتمالا چند دقیقه دیگه آزمون...

کاملا رندوم اومدم یه قسمت ببینم الان قسمت بیستم🤌

بچم😭🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط