{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از استرس زبان شیش قلو حاملممممم احتمالا چند دقیقه دیگه آز

از استرس زبان شیش قلو حاملممممم احتمالا چند دقیقه دیگه آزمون بدمممم حاجی هرکی میتونه کمک کنه بیاد تو بله یه شاد پیام بدهههه
آیدی شادم : @Sasha222222
آیدی بله ام : @sasha22

دستم به دامن تونننن یکی بیاددددددد یه وقت زیر ۷۰ نشممم
کانون میرم المنتری ۳ م و یه بار دادم بدجور ریدم و دوباره میدم...همین
دیدگاه ها (۱۲)

این دوتا چی میشن؟

کصکش این چه سمیه آخه

تروخدا یکی زبان مو کمکم کنه حداقلش زیر ۷۰ نشم😭دستم به دامن ت...

حاجییی یه خواهش گسی هست زبانش خوب باشه؟فردا امتحان زبان دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط