{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه دیوار بی شعوری هم بود

کاش یه دیوار بی شعوری هم بود
.
.
.
.
.
یه عده شعور میذاشتن...

بیشعورا بر میداشتن...!!!!!!!
دیدگاه ها (۱)

چایی با همین بی زبونیش قابل معاشرت تر از خیلی از آدماست

الهم عجل لولیک الفرج ...

یه سریا هستن میگن فتوشاپه اما شما باور نکنید :دی

حالا خریدو ولش کاش حداقل متنشو یه جا میذاشتن

کاش اینو بجای وزیر نیرو میذاشتن

کاش واقعا شعور و لیاقت داشتین یه ذره😑لایک کامنت و بازنشر فرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط