{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چایی با همین بی زبونیش

چایی با همین بی زبونیش





قابل معاشرت تر از خیلی از آدماست
دیدگاه ها (۲)

کاش یه دیوار بی شعوری هم بود.....یه عده شعور میذاشتن...بیشعو...

الهم عجل لولیک الفرج ...

چایی ، چایی ،چایی ،چایی ، فقط چایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط