مثل هوا میمانی.نباشی خفه میشوم..تمام داروهای دنیا را بیاو
مثل هوا میمانی.نباشی خفه میشوم..تمام داروهای دنیا را بیاورند درمان نمیشوم.دوای درد من تویی,,خورشید هم نمیتواند خانه امان را روشن کند,چون قلب تو تمام خانه را روشن کرده...آخ فدای صدای قلبت..مدام صدایش توی گوشم مانده..
- ۹۰۵
- ۲۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط