{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی دنیای من بود‌

همه ی دنیای من بود‌
دیدگاه ها (۴)

✖ســیاهیِــہ مُـطـلَـقــــــَم✖ دِ آخـہ مـَنــو اَز چـے میـ...

هیچ چیز را نمیدانند

دقت کردین ؟..............کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی او...

چلا:(

ولی کلاوس ی دنیای دیگس ✨🤭👀

🪽فرشته ی دنیای ما آرمی🪽جیمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط