{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقت کردین ؟

دقت کردین ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه
دیدگاه ها (۷)

همه ی دنیای من بود‌

✖ســیاهیِــہ مُـطـلَـقــــــَم✖ دِ آخـہ مـَنــو اَز چـے میـ...

چلا:(

کی امضاش اینطوریه اعتراف بکنه

سناریو توکیو ریونجرزموضوع : اگه عاشقت باشن و بهت اعتراف نکرد...

عاشقانه های شبنم سواد رابطه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط