{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم اگه روزی امد دیدین من نمیتونم جواب کامنت هارو بدم یا

میگم اگه روزی امد دیدین من نمیتونم جواب کامنت هارو بدم یا جواب دوستامو تو پیوی بدم بدونین من اسمونی شدم و رفتم پیش خدا تا به عمالم برسم از این دنیا انقدر متنفرم که وقتی نماز میخونم اولین ارزوم مرگه همین دیگه
دیدگاه ها (۱۸)

چیزی ندارم بگم خدا هیتر رو نابود کنه

ازم. ازم نپرسید که چجوری از خورشید عکس گرفتم که چشمام کور ...

در حصار سرد نگاهت Part¹ ات: امروز ص...

Part ⁷-خوب دیگه عزیزم بریم ؟+بریم (لبخند )+راستی که به مامان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط