میگم اگه روزی امد دیدین من نمیتونم جواب کامنت هارو بدم یا
میگم اگه روزی امد دیدین من نمیتونم جواب کامنت هارو بدم یا جواب دوستامو تو پیوی بدم بدونین من اسمونی شدم و رفتم پیش خدا تا به عمالم برسم از این دنیا انقدر متنفرم که وقتی نماز میخونم اولین ارزوم مرگه همین دیگه
- ۵۴۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط